Santini Media AdWords

7 razloga za zakup ključnih riječi svojeg branda  

Često se postavlja pitanje: „Ako smo prvi pri organskim pretragama za naše ime (brand) zašto bismo plaćali i oglase za istu stvar?“ Ipak, situacija nije tako jednostavna te su u nastavku 8 razloga u korist zakupa (biddanja) na brand (ime tvrtke ili proizvoda).

 1. Odabir sletne stranice

Općenito, kada netko traži brand u tražilici, prvi rezultat koji će vidjeti je naslovna stranica (homepage) pošto je to ipak najbitnija stranica na site-u. Ipak, često ćete htjeti korisnika usmjeriti na neku drugu stranicu – možda imate akciju, možda želite prenijeti specifičnu poruku, moguće je i da web stranica nije optimizirana za konverzije itd.

Poanta je da je s Pay Per Click oglasima oglašivač puno fleksibilniji s usmjeravanjem posjetitelja svoje web stranice.

 2. Kontrola SERP poruke

SERP („search engine results page“) je stranica s rezultatima pretrage po određenoj ključnoj riječi. Organski SERP je kontroliran od strane meta tagova (često i sam Google mjenja izgleda rezultata bez obzira na meta tagove).  S oglasima možete kontrolirati točno kako će rezultati izgledati odnosno kako će oglas izgledati i to uvijek možete mjenjati.

 3. Bogat sadržaj

Google Adwords dozvoljava oglašivačima bogat sadržaj u oglasima (za razliku od organskih rezultata) kao što su sitelinkovi, izlisti proizvoda i čak i karte. Ovo je lako implementirati a efekt je atraktivan oglas i dojam profesionalnosti.

4. Tjeranje konkurencije

Ponekad će oglašivači zakupiti brand konkurencije s atraktivnim oglasom u cilju da im „ukradu“ promet. Takav oglas gura organski rezultat konkurencije prema dnu te ga čini manje vidljivim.

Zakupljivanjem ključne riječi vlastitog branda taj rizik se izbjegava.

5. Jeftine cijene zakupa

Imena brandova su često jeftinih cijena zakupa jer nema previše bidova za sam brand. Također, relevantnost web stranice kod zakupa vlastitog branda je jako visoka te je i quality score ključnih riječi visok što dodatno snižava cijene dok se isto ne može reći za konkurentni brand ako želi zakupiti kljčne riječi branda konkurencije.

6. Rezultat je uvijek na vrhu

Mnogi korisnici (do 40%) ne razlikuju oglase i organske rezultate te će kliknuti uvijek na prvi rezultat.

S oglasom s osigurava top pozicija.

7. “1 + 1 = 3″

Postoje više eksperimenata koji su pokazali da organski rezultat i oglas zajedno imaju sinergijski učinak i rezultiraju s ukupno više klikova a isto je zaključila i Googleova studija u 2011. godini.

Zakup ključnih riječi branda nije skup, daje dodatni efekt te povećava posjete web stranici i prodaju proizvoda/usluga koje oglašivač nudi. Uistinu je šteta propuštati takve prilike u svijetu AdWords-a.